Direktlänk till inlägg 12 maj 2007

Självkänsla nu! - Mia Törnblom

Av Vilhelmina - 12 maj 2007 13:38

Jag har börjat läsa Mia Törnbloms bok "Självkänsla Nu!" och efter bara några sidor känner jag att den här boken kommer förändra mycket hos mig. Bara att inse skillnaden mellan självförtroende och självkänsla var en enrom aha-upplevelse.



Jag har inte kommit så långt så jag kan inte säga mer om den än detta. Eventuellt kommer ett till inlägg senare som beskriver mer.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vilhelmina - 22 augusti 2007 15:23

Just nu läser jag Race to Dakar av Charley Boorman. Han är känd för bland annat "The Long Way Around" som han genomförde med Ewan McGregor.     Att tävla i Dakar rally är verkligen något speciellt. Jag tror ingen kan föreställa sig vilken utmaning de...

Av Vilhelmina - 2 juli 2007 11:24

Jag rensade bland Henrik's böcker höromdan och hittade en som såg så otroligt trist och torr ut på omslaget. Och så hetter den "Impotent Livskamrat sökes" till på köpet! Jag läste på baksidan och tänkte att hmm, den låter rätt kul, vi provar! (...

Av Vilhelmina - 27 mars 2007 22:48

Katie Price är mer känd som glamour model Jordan med stora plastbröst och plutande läppar. Jag har alltid varit stor fan av henne, trots silikontuttarna. Jag tycker hon verkar som en bra tjej, särskilt så som hon behandlar sin son, Harvey. Han ha...

Av Vilhelmina - 27 mars 2007 22:47

Minus nine to one är en underbar bok av Jools Oliver, fru till den Nakne Kocken, Jamie Oliver. Den är ärlig, rak och utan krusiduller. Hon berättar om deras problem att få barn, deras besök till fertilitetskliniken, deras lycka när de upptäckte a...

Av Vilhelmina - 27 mars 2007 22:43

Jag läser just nu tre böcker jämte varandra vilket är väldigt ovanligt för att vara mig. Jag är en sån som föredrar att läsa en bok i taget och verkligen koncentrera mig på den. Jag läser också väldigt sakta, dels läser jag själva orden sakta, me...

Skapa flashcards